FAQ PDF Tisk Email

Jak mám postupovat, pokud potřebuji zachránit svá nečitelná nebo ztracená data?

Jednoduše! Stačí dodržet tři na sebe navazující kroky:

  1. Jakmile zjistíte, že máte poškozené zařízení pro ukládání dat, poškozená data nebo ztracené soubory, nepokoušejte se o nápravu vlastními silami.
  2. Odpojte zařízení ze sítě, doručte jej do naší diagnostické laboratoře a vyčkejte na výsledky analýzy možnosti obnovy dat.
  3. Pokud budete souhlasit s našimi návrhy, obnovíme vaše ztracená data a předáme vám je na náhradním médiu.

Kdy mohu využít vaše služby záchrany dat?

Ztracená data jsou data, k nimž nemáte přístup. Vzhledem k tomu, že diagnostiku potíží provádíme ZDARMA, doporučujeme vám ve vašem vlastním zájmu kontaktovat nás raději zdánlivě naplano, nežli data ztratit unáhleným neodborným zásahem do počítačového systému.

Jak vám mohu poškozené zařízení dopravit?

Záleží na vás, zda nám pevný disk, paměťovou kartu či jiné médium doručíte osobně nebo prostřednictvím vámi vybraného dopravce. V kapitole Rychlá pomoc naleznete stručný popis, na co je praktické při odesílání zásilky dbát a také čeho se vyvarovat.

Mám asi poškozený pevný disk v počítači. Nemůžete se na něj přijet podívat?

Ve většině případů je k diagnostikování příčin potíží zapotřebí speciální vybavení, které je k dispozici pouze v naší laboratoři. Převážet vybavení laboratoře k jednotlivým klientům není technicky možné. Pokud si nevíte rady s vyjmutím harddisku z počítače, můžete k nám dopravit celé PC.

Kolik budu za záchranu dat platit?

Každá záchrana dat je ve své podstatě unikátní, takže není možné stanovit jednotné ceny. Cenu však budete znát předem. Zdarma provedeme odbornou diagnózu vašeho digitálního nosiče, určíme rozsah škod, způsob obnovy a výši ceny.

Jak dlouho budu na opravu dat čekat?

Prvotní diagnostické posouzení možnosti poškození média a digitálních souborů  provádíme zpravidla během několika hodin. Záchrana samotná nezabere většinou více než dva dny. V případě expresní realizace se na zakázce pracuje nepřetržitě od objednání až do jejího dokončení.

Jakým způsobem je u vás možno platit?

Způsob úhrady závisí na nás. Úhradu lze vždy hradit převodem (předem), rovněž hotově nebo kartou (i na dálku). Při odesílání zásilky poštou využíváme úhradu dobírkou.

Jaká je záruka bezpečnosti a ochrany svěřených dat?

Zachování mlčenlivosti o zachráněných a obnovených datech považujeme za samozřejmost. Celý proces záchrany dat se navíc řídí zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění, a dalšími legislativními předpisy České republiky.

 

NONSTOP HOTLINE

777 07 07 50

Uživatelská sekce